Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2012. szeptember 19., szerda

240 hónap, ez meg az ...

Szeptember nyolcadikán elhagytam  tizenéves létezésem, és beléptem a második ikszes kategóriába, Jézusom, de modoros vagyok...
Szebb ajándékokat nem is kívánhattam volna,a szüleimtől kettesben utazás a Legénnyel (aki szintén bűvös nyolcadikai, a legnagyobb összeérzésünk...) , könyvek, színházjegy, virág a lányos szobámba, "leányzós dolgok" és költőpénz a nagymamámtól, illat az öcsémtől, kézzel készített nyaklánc az anyukájától, apró ékszertartó a nagymamájától, elfeledett drámák és fekete hajcsatok  a nagynénjétől, lila virágos sál  a testvérééktől...És az elfogadás, igen- igen.


Most Szegeden, azóta 11 nap eltelt, változás nincs, nem lett három kezem, vagy négy lábam, legfeljebb, ha megkérdezik, Te hány éves vagy? , akkor a válaszom : tizenőőő,  húsz vagyok...

Elkezdődött az egyetembegyedem, összehasonlíthatatlanul többet tanulunk, többet kell tanulnunk, mint az első évben. Már nyaggatnak  a szakdolgozattal, szétnyúzom a táskáimat a könyvkupacokkal, órákat várok  a könyvtárban a raktári kéréseimre, a kávét még egészséges mennyiségben fogyasztom, kíváncsi vagyok, mi lesz a vizsgaidőszakban.
Jól sikerült évnek hála  államis diáknak járó bérlettel süvítek a trolikon- trolival, és azon agyalok, hogy milyen okosságokra verjem el a jegyzettámogatásomat.

Harmadik hétvégémet készülök a székesfővárosban tölteni a Legénnyel, volt közös szülinapozás itthon és az Ő családjával, a következő program pedig a Radnóti Színház és A Főfőnök. ( mitvegyekfelmitvegyekfel??)

Érzem azért a Kulipintyó hiányát, jó lenne már egy kávé anyáékkal, talán az öcsémmel is szívesebben veszekednék most.

Saját kis birodalmam lett, Malackával, képekkel,csokimikulással, könyvekkel, mütyűrökkel, négy fallal, egy ajtóval.


Számtalan gondolat a Pestre költözésről, SZTE vs. ELTE, történelem, hát persze,Ő pedig nem két és fél órányira, hanem~ 5 km-re lenne tőlem, de már a harmadik szemesztert kezdtem itt,  a barátok, az ismerős utak, jó, persze, ott is meg lehet tanulni közlekedni, nem harap  a metró.
Rúgja meg a ló, lehet egy macska is megalkuvó  , nem tudom mi legyen, olyan sok  a nem tudom.

Valami jel jöhetne...Vagy talán csak simán apáékkal kéne megvitatni ezt a kérdéskört.

Ritkán tévedek ide, az idő kevés, sokszor pedig írni...ha kedvem lenne is, ihlet nincs, vagy mire leülök már elszáll  a gondolat, vissza pedig nem óhajt jönni, akárhogy édesgetném....

De most!

Szóval, van ez meg van az, de jól vagyok.
Ha visszagondolok a régebbi ekkori időkre, hát a hátamon futkos Mr. Hideg föl és alá...
Jól vagyok, jó helyen vagyok /leszek??, jók vannak velem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése