Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2012. augusztus 4., szombat

Kérdezz, felelek!


http://sugared-placebo.blogspot.hu/2012/08/liebster-award.html

Nézzük.



Miért kezdtél el blogolni? Beváltotta a blogod a hozzá fűződő reményeidet?


A miértre talán már nem emlékszem.  Régóta vezetek naplót ( vagyis sokáig vezettem, mostanság alig írok....) , talán az "internetes napló" - közhely vonzott annyira.. :) 
Abszolút beváltotta.Már, ha konkrét reményekről beszélhetünk egyáltalán.  Írhatok.  Magamnak írok, illetve hazudnék, ha azt mondanám , hogy nem veszem figyelembe a követőimet. De amit vártam tőle ( talán egyfajta "magammutogatást" is) , azt megkaptam. 




Mi a legértékesebb tulajdonság a számodra egy emberben?

Úh, ez nemszeretem- kérdés. Sok legértékesebb van, nem tudok egyet kiemelni. Őszinteség, tolerancia, humor, estébéestébé. 


 Gyakran szórakoztatod magad idilli képekkel, sokszor vágyódsz el?


Nem vagyok az a tipikus két lábal  a földön álló ember, viszont nem tartom magam légvárépítőnek sem.
Valahol a kettő közt... Nyilván, amit az ember szeretne elérni, arról gyakran gyárt álmokat,  pozitív végkifejletet. Elvágyódni kevésszer vagyok hajlamos. De akkor nagyon. 




Mi a kedvenc italod?


Nincs kedvenc ebben sem. Nem vagyok üdítős, mindenféle vizet megiszom, imádom a kávét,  a facsart gyümölcsleveket, főleg a narancsot. Tulajdonképpen minden jöhet, kivéve a szilvás italokat. 




Mi a véleményed a művészetről?


Nagy vágyam ugye a (szín)művészet. Haha.  Ezzel szerintem elmondtam mindent. De a táncművészet ugyanúgy le tud kötni, mint a képzőművészet. 




 Fontos neked az idő?


Igen. Nem szeretek, és nem is szoktam késni. Időt szánni _ fontos_ dolgokra szeretek. 


Hogy képzeled magad húsz év múlva


Akkor leszek 30. Kétféle út van most bennem. ( idill?) Egészen jó lenne színpadon játszani, és hazamenni utána a gyerkőcökhöz, meg a férjemnek nevezett egyénhez. Meg mondjuk egy kutyához. Macs is jöhet. 
A másik meg...Történészként/tanárként/ fogalmam sincs miként dolgozni és  hazamenni utána a gyerkőcökhöz, meg a férjemnek nevezett egyénhez. Meg mondjuk egy kutyához. Macs is jöhet. 
Családcentrikus és karrierista is lennék én szerintem.


 Mi az, amit az emberek vagy szeretnek, vagy utálnak? Mi jut eszedbe először?

A másik embert. 


Sokat olvasol?

Rengeteget. Tényleg.




Szerinted a pénz boldogít?


Jön  a közhely: jó ha van, mert ha őszinte akarsz lenni, pénz nélkül igazából nem lehetsz boldog. Szinte mindenhez az kell. Nem vagyok pénzközpontú, de nem hátrány, ha van nálam. 


 Gyűjtesz valamit?


Sokat utazom Pestre. A Szeged/ Tiszasas - Budapest vonatjegyeket el szoktam rakni. Ezen kívül szeretem Micimackót, sok figura megvan.  Fülbevalót. Minél több, annál... Könyveket is. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése