Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2012. június 24., vasárnap

Szandálodba megy a parti homok, máskor gyere mezítláb...

Kicsit összeszakad a fejem felett a plafon...

( A hétvégén Százhalombattán (is) voltam, gárdenparti a Legényékkel...)  \o/


Ez a hónap, és  május volt életem eddigi legsűrűbb időszaka.

Ha nem vizsgáztam, akkor vezettem (bár, sajnos egyre ritkábban....), ha nem vezettem, akkor a TIK-ben ültem, ha nem a TIK-ben ültem, akkor igyekeztem otthon is lenni, ha nem otthon voltam, akkor Pest- Szeged vonalon rohangásztam , felvételi, és egyebek. ( és a Legény, igen.)

A rosták az SZFE-n, a vizsgák....

Nem nyűg, mert én vállaltam, és nem is nyafogok miatta.

Ma épp két embertől kaptam meg, hogy hanyagolom őket, illetve, hogy miért is nem trombitálom össze a pajtások nagyobbik részét, ha  a Legénynél vagyok Pesten.

Örülök, ha kettesben vagyunk, sajnos _nem_ találkozunk minden nap/héten/hétvégén.
Örülök, ha magamra van egy icipici időm...

Tudom, hát tisztában vagyok vele, hogy a szociális életem mostanság a béka feneke alatt ( mérföldekkel) lapul...
De...
Értsetek már egy kicsit...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése