Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2012. június 20., szerda

De semmilyen szél nem jó annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart....

Este van, este van...
Hőség, a harmadik emeleti kis lakásban.
Fittyfiritty az ágyán kuporog, csábítja a fánk, ami a hűtőben próbál regenerálódni, most hoztam a hiperszuperteszkóeksztrából, ha már fogytam a múlt héten, akkor szaladjon is vissza...(ne...)

Ma vizsgáztam, képzelhetitek mekkora hatékonysággal. Fogok holnap is.
Csak legyen vége, legyen meg.

Legénynek pedig pacsi....Szigorlatozott ma, summa cum laude. \o/
Van hová teperni, fel van adva a lecke, ahogy ma Écsanyukám mondta a telefonba.

Képzeljétek- kábé 10 éves korom óta nyüszögtem mindig fakeretes ágyért, nem tudom miért pont az, talán mert a fakeretes ágy az olyan romantikus, meg mittomén. Szóval, kiderült, hogy mire hazaérek (holnap!holnap!), már ott terpeszkedik az új milyen keretes,hát  fakeretes ágyacskám az ablakocskám alatt...

És vár otthon Julcsi,  a cicánk. A Legényé hivatalosan, de én nevelem. Vagyis fogom nevelni, holnaptól.

Szóval pozitívumok is vannak, azért elég szép számmal.

Mantraként mondogatom most magamnak, magamban, hogy rendben van azért minden, rendben lesz minden.
Panaszkodni meg pláne nem szeretnék, panaszkodtam én már eleget.

Szóval nagy levegő, elő kéne kotorni a nyári ruhákat, úgy igazán....

Levegő.

Megy ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése