Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2012. március 9., péntek

Ta-ta-tavasz!

Szeged a napfény városa. Hatezer ágra süt a nap, jöttem haza egy darab órám után az egyetemről, ültem a trolin, odasütött a nap, én meg rendőrnős szemüvegben vigéckedtem. Mosolyognak az emberek, mindenki örül, gondolom, hogy nem kell térdig érő hóban összefagyni, és jégkockává dermedve utazni az iskolába/munkahelyre.

Megint el vagyok maradva a bloggal, pedig...Nem szeretném hanyagolni, de minden másra jut időm ,erre a szerencsétlen Szélvészre nem.
Zajlik a minden, kedden KRESZ vizsga, ZH-k tömegesen, referátumok, megint a könyvtárban töltöm időm nagyobbik részét, félreértés ne essék, amúgy szeretem.

16-án az öcsipók betölti a 17. életévét, "hogy rohan az idő, milyen gyorsan felnőnek." Mondom ezt én kemény 19, 5 évemmel.

Ki kéne neki még találni valami ajándékot, valami eredetit.

15-én jön a Legény.

Hétvégén apukámék nem voltak itthon, anyu eljött hozzám Szegedre, együtt voltunk egész hétvégén. Anyával töltött napok: #mindenmásraottamastercard

Tényleg nagyon jó volt, szükségünk volt már erre a közös, kicsit a többiek nélküli együttlétre. Tudjátok, a nagy beszélgetések, a kérdések, a nevetés, a közös evések, a ... Hm...

Megint nincs hatalmas, sorsfordító esemény, kedden mindenképp kiderül, mikor ülhetek kocsiba, most az a fő cél, azon átcsusszanni.
Isteni Gondviselés, itt vagyok!! :)

Szóval megint amolyan -nem-sokról-szóló, de legalább...
Pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése