Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. október 20., csütörtök

Sűrű a vérem....

Szervusz megint Mindenkinek!
Szegedről pötyögök,még itthon.Esik.Szürke az ég. Néprajz van déltől,aztán táskás rohanás a buszhoz, negyed hatra otthon vagyok. Jó lesz otthon.
Kialszom magam. (kellemes fáradtság azért,ami most bennem van.)
28-án Anyuék mennek Törökországba,egyedül leszünk,kettecskén az Öcsivel.
Körvonalazódik kicsit a szünet,remélem kedves barátnő,Laura eljön hozzám. Bence is szeretne haverokat invitálni,van egy olyan érzésem,hogy házvezetőt játszom majd.

Túl vagyok jó pár zéhán, sikerrel.
Koppkopp,maradjon így.

Egyébként? Egyébként. Jól vagyok. Felszabadultan-boldog.
Miért? Azt még/már nem tudom. Van most valami a levegőben, kicsit villámcsapás, kicsit ismerős. Nem tudom.(vagy talán sejtem.)
De jó. Dőlt betűsen,kövér betűkkel.

Ami fontos most : hogy nyugodt vagyok.
Nem görcsölök, nem izgulok.
Nem 30 másik ember miatt rohanok,ha rohanok. Csak magam miatt. Kicsit eleresztettem a másik énemet. Hadd menjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése