Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. július 16., szombat

vörös újra száguld

Hosszas kihagyás után visszatérek kicsit.
Szeretek-nem szeretek időszakomat élem,amolyan harmincadik dackorszak.
Szegény Ők.
"lánc,lánc,eszterlánc,eszter merre jársz..eszter jól vigyázz..."
Kaptam, eszter helyett réka.
Értettem,megfogadom.
Jönnek még az én utcámba, meg a kutyákra az úthenger,ésatöbbi. Értitek.
21-én megtudom leszek-e egyetemista,avagy se nem. Ha se nem ,akkor az idegenvezetés ÉS utána más. Ha egyetem,akkor UTÁNA vezetek idegent, vagy tanítok. Vagy fordítok. Vagy lehúzom a vécén a diplomát.

A lehetőségek tárháza kiapadhatatlan.

21-én már sokan leszek jó helyen.
Ma barátnővel mozis-rohanós napunk volt.
Volt mostanság angolos-sörözős is.
Lesz még.
Lesz majd barátnővel londoni elveszés is,úgy érzem.

(most spontán semmiségek következnek)
Arra jöttem rá,hogy gyűlölöm,ha valaki a lábamhoz ér. No, ne értse félre kérem, csikis vagyok(sajnos még a hajam is), és pusztán nem szeretem.
Egyre jobban hiányzik a tánc.

(vége)

Bambulok,getek-gatok,szöszölök, számolok vissza, nézek előre, nevetek rád, kimászok a gödrökből,ássatok még. ássátok még.

Leszel-e?Leszek.Biztos?Holtbiztos.És ha nem?Akkor is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése