Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. június 1., szerda

ne a szavakra....

Madárfütyörészős szép jó reggelt.
Megint sok gondolat van a fejemben, megpróbálom érthetően leírni, hátha.
Tegnap voltam Szentesen-betekintettem.
Nem írok százalékot , nem a milyenség miatt, hanem mert csak. A törim lehetett volna jobb. A többi rendben.
"majd a szóbelin" -a legtöbbször elhangzott mondat.

Itthon mérsékelten vagyok képes totálisan meghülyülni, de vannak tiszta pillanataim is.
Négy évig nem tanultunk szinte semmit nyelvtanból (semmit!!!), most pótolja mindenki, a felét nem értjük a tételeknek. Hál' Istennek nem vagyok teljesen egyedül vele.
Eddig sem szerettem a nyelvtant, ezután sem fogom, az sicher.

Egy pár nappal ezelőtt megkérdezte egy igen kedves ismerősöm (nem), hogy miért éljük a f.bukon az életünket. Hogy mindenki ott vall szerelmet, barátságot, találkozó időpontjait, stb.
"Pedig ti sokan vagytok, jó osztály volt, miért pont ott?"
Csak néztem rá bután.
Azért Kedves, mert mindenki kb. 50 km-re lakik a másiktól, és elég bonyolult lenne napjában hatszor felcsöngetni a másikat telefonon. Illetve nem is bonyolult, hanem drága.
Ütöttem már meg a bokámat ilyenért...
Ja, legalább beszélünk. A kapcsolattartás ezen formája tényleg elég hideg-de ha nincs más. ( ?! ?! ?! )
Teleportálni még egyikünk sem tud.
Persze, nem ott ismerszik meg a jó barát, nem három hozzászólásban áll melletted, a tetszik gomb pedig, mint olyan nem jelent semmit. Nem attól leszel jó arc, hogy ezer meg kettő képed van fönt. De nem feltétlen magad miatt teszed föl. Nekem például két olyan mappám is van, amiben az osztály ökörködései vannak besúvasztva. Nem díjra jelölöm őket, fontos, mert emlék.
-nem akartam a közösségi oldalak használatáról, milyenségéről bejegyzést írni, itt abba is hagyom.-

A hetem bearanyozója (valószínűleg a nyaramé is-az egyik) : kedves barátnővel, akiről már írtam itt (Laura), augusztusban repülünk, cél Cambridge. Egy hosszú hétvége, a bátyja lakik kint. Ő mindenképpen megy, megkérdezte lenne-e kedvem. Jóhogy. Megkaptam az áment.


Más érdekes nincs (ugyan mi történhet), lenne már szóbeli, zavarjuk le a fenébe, mehessünk már nyarat játszani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése