Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. június 7., kedd

Cukrot adnék...

Mi lesz velem az egyetem alatt?
Már,ha felvesznek.
Ha nem? Gondolkodtam, illetve Anya nagyszabású ötlete: idegenvezetés.
De komolyan. Beszélni legalább tudok. (ezt hajtogatom magamban szóbeli előtt) Élvezném. Aztán ki az országból, mint a vadliba.
Ha. nem vesznek fel.

Kiderül.

Egyébként? Egyébként semmi. Rohannak a napok, leginkább bele vagyok fulladva a tételeim, a lexikonjaim kupacába. De legalább! Mindjárt vége. Aztán buli, aztán Szanazug (megy az osztály ), aztán...Nyár.
A nagybetűs.
Gyere babám, fordulj kettőt, a karomba, beleesőt.
Énekeljünk már.
Szeretnék már Viktorral táncolni, a lányokkal "csárdást"járni.

Suhanc, olvastam az előző bejegyzésed.
Nem csak Neked nem való.

Boldogság van. Az.
Széles mosolyok. Majd.
Nem felejtettem el hangosan nevetni,csak tartalékolok. Ámuljatok.
Pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése