Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. április 10., vasárnap

ne vegyél komolyan. felesleges.

(ezt ide gyorsan: nagyon-nagyon(!!!!!!!!) jó volt a buli,szép az,ha az ember már tizenkilenc éves.csak nem tudom elengedni magam normálisan,de sebaj.ami késik...az késik) Az előző bejegyzésem kicsit gyorsra,kicsit kevésbé átgondoltra sikerült.Akkor jobban ki voltam készülve. Egy hajszálnyival. A szülők egyébként rendesek voltak, a fejem tetején maradt a hajam, és nem kaptam szobafogságot. -Jó, azt eddig sem, de kaphattam volna.... Próbálom pozitívan felfogni a dolgokat. Keresnem kell- ismét- egy angoltanárt (zabálom őket). A rendességről szólva. Ma azért kaptam egy adag életre/útravalót. Kábé 3 órán keresztül hallgattam, hogy milyen fontos ez, milyen nagy súlyú az, mennyire kell hajtani ezért. A végén már csak bólogattam, és lementem alfába. Nem vagyok szemtelen, félre ne értsetek. Ezerszer vettük át ezeket, próbálom, próbálom csinálni. De nem szeretem, ha a számba akarnak rágni valamit, mint egy hülyegyereknek. Tisztában vagyok vele, hogy ha nem csinálom jól, akkor ücsöröghetek a fenekemen még egy évig, tekerve az új pontokért. Mintha bukdácsolnék, komolyan. Azt is megértettem elsőre is, hogy az érettségik és a vizsgák komolyak, nem vicces elcseszni őket. Megvan kettő, nem hinném, hogy olyan lazára vettem eddig. Tudom, hogy jót akarnak. Hogy nekem akarják a legjobbakat. Ezzel is tisztában vagyok. Igen, készülök a felvételire, igen tanulok a törire (is), igen kinyomtattam a tételeket (reeengeteeeg), igen, felhívom-megkérdezem, igen, megmutatom, igen,igen segítek, hazaviszem, igen, megírtam, igen, csináltam régi érettségit, igen, töltöm a gyakorlókat, igen, vacsoráztam rendesen, igen, van rajtam kabát, igen,nem elindultam, igen, vigyázok magamra, nem, nem ülök be idegen kocsiba, nem, nem kell lakat. Hallod? Nem kell lakat.

2 megjegyzés:

  1. Nem kell lakat. Csak olyan nehéz nem lelakatolni a picilányt, ha már mindjárt kirepül... :) Te csak tanulj, mondd, hogy milyen fáradt vagy, de öntsd magadba a kávét és gyűrd még, addig sem kell unatkoznod, addig sem aggódsz, hogy esetleg nem tudsz majd elaludni. Ha kettő megvan már, a többi is meglesz. Most is majdnem megvolt, azt írtad, igaz? Csak egy kicsit kell meghúzni az utolsó pár métert. És utána bőven lesz időd álmodni. :)
    Rajtad nincs lakat. ^^

    VálaszTörlés
  2. Tudom,tudom én,hogy csak jót akarnak. Csak nehéz mindig bólogatni ám...:)
    Kávéból nincs hiány,a zacskós leves mellett az a fő táplálékom.;) -éljen a kollégium-
    Igen,majdnem.Fellebbezek,hátha. Szórakozzanak azzal,akinek hat anyja van,nincs nekem időm erre.:D
    Kedves vagyok,nagyon kedves.
    Van lakatvágód? :)

    VálaszTörlés