Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. március 22., kedd

nyűg.ös.hisz.tis.

Végigtelefonáltam az összes Vágnert, háromból kettő igazán építő jellegű lecseszéssel párosult-zárult.
Nem tehetek róla, igazán nem tehetek róla, hogy én nem Ő(k) vagyok, hogy más dolgok érdekelnek, hogy máshogy reagálok a dolgokra, hogy érzékenyebb vagyok, hogy keményebb vagyok, hogy magamba fordulok, hogy szeretek egyedül lenni, hogy más zenét hallgatok, hogy mások a barátaim, hogy másképp élem meg a fiatalságomat, mint...Mint.
"Mindig , főleg kb. 2 hónapja türelmetlen vagy, szomorú, nem beszélsz, nincs kedved semmihez, csak Szentesen lennél.Nem mesélsz a szobádról...Mi bajod, Réka?! "
Szentesen lennék, igen. De nem mindig. Kifejezettem örülök, ha otthon vagyok, de a csöndet szeretem... Nem beszélek. Mert nincs miről. Elmesélem mi történt a héten, Te elmeséled mi történt veled a héten. A szoba?! Nincs véleményem, én többé nem hunyászkodom meg, szeressen azért, amilyen vagyok, az alaptalan kritikától és a kibeszéléstől iszonyodom. Pont.

a többin áll a por

Türelmetlen. 18 éve az vagyok. Csodálkozz, örököltem. Szomorú? Általános hangulat, majd egyszer. Nem fogok Sason is mindenki képébe röhögni, elég itt Szentesen. Épp elég.

De tényleg én vagyok a hisztis, meg kéne értenem, csak jót akarnak... De egyszer el kell engednie a kezem, egyszer fel fogok nőni. Egyszer el kell fogadnia, hogy nem leszek ott mindig mellette, bármennyire is szeretnék, bármennyire is szeretné.
Iszonyú erős köztünk a kapocs... Minden rezdülésemről tud, megérzi.
Tudom, ha lesz egy lányom majd én is megértem.

nyomorult. nyomoronc.

másról.

Még anno csináltunk közös képet "apám helyett apámmal, a felnőtt-még-gyerekkel".
Ő írt, én írtam, cseréltünk.
"szeretem a lelked."- jól esett.csak bánt,hogy nem ismer.igazán.mert ami bennem mostanában kavarog attól az Isten mentsen meg mindenkit.

[ megint depresszív,megint nyűgös.unalmas.körömrágós.de.nem.az.izgalom.miatt.vállrángatós.miért.lenne.jobb.néha.tényleg.egyszerűbb.kedvesebb.
néha.mosoly.néha.szavak.néha.réka.mindegy.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése