Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. január 13., csütörtök

Megoldható találmányok összessége

Voltam Szegeden,megjöttem Szegedről. Egy-két dolgot megváltoztattam,mert sicher,hogy nem vesznek föl nemzetközi tanulmányokra. Esetleg egy gyerekkel,és hasonlóval. Pelenkázni pedig nem óhajtok az órákon/vizsgákon.
Szimpatikus viszont a munkaügy. Azt hiszem. Majd kiderül...
Szeged maga most egy retekbánya volt,köd,eső,hideg,kosz...
Ettünk gyorskaját,ittunk mosogatólé kávét.Röhögtünk sokat,égtünk,mint a rongy. Meg kell tanulnom normális emberhez méltóan viselkedni.Még a végén kinéznek a jogász p.csák közül.Vagy a BTKsok közül.
Azt viszont nem értem,hogy miért kell lenézni az embert.( a dékán tett egy-két érdekes megjegyzést a nem jogász hallgatókra,illetve a nem diplomás emberekre.)Kerekedett a szemünk,de rendesen.
Találkoztam kedves barátnéval, izibe' haza is hozott minket. Haza?! Hová haza? Szentesre. ... Komoly dolog ez már, otthon...

Egyébként lenne már hétvége. Most jöttünk vissza szünetről,elvileg frissen és üdén, ellenben mégsem. Nem tudom mi van,vagy mi nincs, föl kell,hogy ébredjek. Talán az idő. Vagy csak simán vagyok lusta.
Volt egy-két érdekes telefonbeszélgetésem kedves szüleimmel...Az érdekes egyébként nem feltétlen jelent mindig rosszat...Ez most hideg-meleg volt. Az arcomba csaptak pár dolgot,amivel szerintük szembesülnöm kellett. Lehetséges. Igen,én pedig túl makacs öszvér vagyok ahhoz,hogy belássam,és igazat adjak nekik,vagy meghajoljak előttük.
"majd ha egyszer gyereked lesz,megtudod." Ha minden egyes ehhez hasonló elhangzott mondatért kaptam volna egy ötszázast, milliomos lennék,komolyan.
Mondom,ez nem feltétlen baj,nyilván,féltsenek.Jobb,mint ha nem.
Mindegy.



Köszönöm.Névnap.



Holnap pedig péntek. Húzok haza,mint a vadlibák. Aztán hétfőn új félév. Nekem meg keresnem kell egy felrázógépet.
Egyébként,most jól vagyok.Tényleg.

Pótlék: francba már a kétarcúsággal. lehetne píszméker?!
nyugalom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése