Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2011. január 7., péntek

2011/1-így írtok én

Elmaradtam kicsit a blogolással.
A szilveszterrel is adós vagyok:
Kiskunhalas-osztálypajtások,más czimborák.
Hangulat tetőfokon -mindig- ;pálinka megfelelő hőfokon, külföldi ,honi italok,ételek.
Durranó petárdák,csörrenő fülbevalók,összecsengő pezsgőspoharak,bömbölő zene, éjfélkor himnusz,pezsgő takarítása ritmusra, ablakban fürtökben lógó emberek,csirimboló telefonok-smsek,hetedhéthatáros nevetések,villanó vakuk,műízű pózfejek,kicsorduló vodkanarancs, barátillatú ölelések, elgondolások. Fogadalmak,kinek igen,kinek nem.
Én elröhögtem a fogadalmi időszakot, Viktor épp akkor csinált valami marhaságot. Ejnye.
Hajnalban (5) hazatérés,fárasztó poénok,kínban röhögés. Pihe-puha ágyba zuhanás. Déltől lassú ébredés,"boldogújévetmegint!" Reggeli,tea,cirkusz-nézés. Mert Viktor nem mehet cirkuszba,allergiás az állatokra.
KedvesViktor.
Vonatút haza,fárasztó.
Odafelé jobban élveztem. :)

Másnap vissza Szentesre.
Apával beszélgettem,régen ilyen őszintén.
Javul a tendencia. Vagymi.szösz.

A hetet kirántották a lábam alól, én meg nem állok neki keresni. Mindenki megőrült, talán így a helyes. (közhelyes)...

Elkezdtem újra angolozni. Felejtettem sokat,tanulok többet. Muszáj,hogy sikerüljön a redvás vizsga, tovább kék tanúni a lyánynak.
Vagy kéne.

csak lábjegyzet:hiányzik a tánc...nagyon.

Ezt meg találtam.

"Szeretnék már élni. Tangózni Párizsban, a Szajna partján. "
Valami csattanósat akartam idevágni,de semmi nem jut eszembe.Nincsen meg az ihlet. Illetve az lenne,de nem írom le. Majd.
Mint mindig. Majd.Egyszer.Mert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése