Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. december 5., vasárnap

szemöldökráncolós

Mivan?
Az,hogy megint el vagyok veszve...Pedig jó lenne sokat blogolni.De mire leülök a gép elé,kipukkad az írói véna.
Szombaton avatjuk a szalagot...:)
El lehet képzelni,mennyire várom.

Múlt héten szerdán színházban voltunk,Pesten.
Derevo-Harlekin.
Nem minden mozzanatát értettem a darabnak(leszögezem,nem pusztán önhibámból),de amit felfogtam,az nagyon tetszett.
Szeretnék én így mozogni,mint ezek az orosz táncosok. Bár,kopasz az nem lennék semmi pénzért. Ekkora alázat azért -Urambocsá'- nincs bennem.
A buszon végre beszélhettem rég látott ismerősökkel, magyarul,és angolul(francia lektorral intenzív az angol,sajnos nem igazán tudok az Ő nyelvén. Nem,hogy nem igazán,sehogysem,eltekintve néhány szótól.)
A magyar ismerős pedig vicces .:) Ugye,Tibi?
"A hazug embert hamarabb érik utol,mint a sánta kutyát....-A lustaság,Tibikém,az fél egészség!!!"
-nem kell sajnálni,sosem voltunk normálisak.-

Találkoztam Más(s)(okk)al is,kaptam egypárszor gyomorgörcsöt,és volt légszomjam is.

Már kevésbé félek a sötéttől,mint régen. Ami jó.



Vasárnap van,túléltem egy négy órás táncot is,eredményéül készen van a keringő.
Szombaton bál volt...Táncoltam.

Újabb snassz-hulla bejegyzés, árnyalt fogalmazáshoz most nincs agyam,talán(gyűlölöm a talánt),majd egyszer.
Au revoir!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése