Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. december 17., péntek

én vagyok az....

Aki nem jó.

A fellegajtót nyitogató.



Rugdosásnak hála,íme egy újabb bejegyzés.

Csütörtökön teadélután.

Közös dal,utolsó,vetítés,régi képek,régi mesék,elfeledettnek hitt monológok,tehetségek.

Ölelések,rázkódó vállak,kézszorítások.Pillantások,hideg-meleg.
Forró tea,égő mécsesek,kicsorduló viasz,maszatos terítők.
Jövőre már nincs....
Hogy fogom utálni,hogy TI nem vagytok Velem....
Teadélután után(hülyén jön ki,bocs)az osztály testületileg elment gőzt kiengedni az új kedvenchelyünkre.
Már akkor úgy beszélgettünk,mintha másnaptól kezdve nem látnánk egymást.
Csesszétek/csesszük meg,van még négy hónap. Meg érettségi,de az nem érdekes...Ugye?

Pénteken karácsonyi előadás a díszteremben,éppen háromszor.
"Megnézem már ezeket az analfabétákat!
(erre én):Analfabéta a ku-va anyád,az! "
Ennyi...
Ja,jónak jó volt,Piramis,szépfenyő,jófenyő,békesség,szeretet,mézeskalács....



Karácsony.
Vegyes.Szeretem magát az ünnepet,amiért van,volt szerencsém látni is a konkrét helyet,de ezt a hisztit nem viselem túl jól. Már október elején minden szupermarket rogyásig van a piros-arany műfenyőkkel,és karácsonyfadíszekkel,kövér hóemberekkel,meg Mennyből az angyalt éneklő angyalkákkal. Minek?
A Szenteste szép,mikor együtt van mindenki,pukkadásig a vacsorával. Szép.
Szeretem a zizegő papír hangját is. (!!!)

Zenét kapni JÓ dolog. Legalább negyvenszer hallgattam meg oda-vissza. Unni meg nincs olyan...:)

Olvasni kell.

Egyébként semmi érdekes. Vége a karácsonyi nagybevásárlásnak,holnaptól takarítás.
Utána tételek,angol,és hasonlók.
Aztán szilveszter.
És kezdődik.(vihíííí)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése