Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. november 22., hétfő

egy sárga rigó fütyörészett messzehangzón

Kicsit ideges vagyok. (mikor nem?!)
Holnap reggel kilencre leszek szíves ünnepi ruhában beféradni a Ziskolába,érettségizni ember-és társadalomismeret,etikából. (rosszabbul hangzik,mint amilyen.)
Egy csomó jogi alapismeret;pszichológia; gazdasági tétel. Nincs komoly bajom velük,eltekintve a gazdasági részétől. Tanulni -tudni ....Nagyjából rendben,de azért mentsen meg tőle a Jóisten,meg a szerencse,hogy belehúzzak egy olyanba.
Majd beszámolok.
Janka ma érettségizik kémiából(kérem,aki mindenhez ért!). Két dolog jutott eszembe:
1-én nem tudnék leérettségizni belőle
2-még jó,hogy nem is kell

Régen blogoltam.

A hétvégén is a kollégiumban rohad...,szóval töltöttem az időmet,egy dokumentumfilmet forgattak a tehetséggondozásról (itt aztán gondozzák ám,serényen,kérem,hiba nincs...!) ,és mit ad Isten benne voltam én is.
Két napig napi 6 órában tréningeztünk,énekeltünk, játszottuk a fejünket, 2 filmes meg felvette.
Ne olyan forgatást képzeljetek el,ahol a rendező beleszól "most ide állsz!most mondd így! " a menetbe.
Mi játszottunk,a kamera meg vette, a hangmérnök röhögött a poénokon,az opreatőr meg próbált nem.

"félelmetesek vagytok.tele energiával."
Kösz.

Majd valamikor februárban lesz ez megtekinthető a Duna TV-n,vagy az M1-n.

Azért itt is elhallgattak egy-két (jó.jóval több) dolgot,de mindegy. Összességében jó volt ez.

Éljen a forralt bor,én aszondom.

Minden másom megvan,rohanok az árral. Három hét és szalagavató. Februárban meg (szülői nyomás üdv neked.) le kék nyelvvizsgázni.
-kurva három % a TELCen,egyébkéntmeg-

Nem akarok elmenni innen. De ezt most komolyan. Félek kicsit az egyetemtől. Újra elfogadtatni magam az emberekkel, megszokni az új környezetet.
Bocsi,ez most nagyon nyöszörgősre sikerült. Várom én,persze várom. Új élmények,emberek,helyek,barátságok,kocsmák,tanárok,órák meg mittudomén.
Szóval gondolom jó lesz ez. Bár,akkor lenne a legjobb,ha vihetném magammal egy kendőbe fogva az egész Szentest. Mindenestől.
Végülis,nem az újtól félek,hanem a régit sajnálom.
Jó ez így? Nyilván jobb. Nekem. Arról meg le kell szoknom,hogy érdekeljen a másik véleménye.


Valamit viszont kezdenem kell magammal érzésügyileg. Valamiféle terápiára kéne járnom,vagy meg kell tanulnom elszámolni magamban 9438262151-ig(mert a három az kevés). Hogy ne robbanjak rögtön.
"időzített bomba vagy,az a helyzet."
Egyre kevésbé tudom nyugton tartani az indulataimat.
bunkó voltam.bocsánat...(.but.... )
Kedden elmegyek Kes tréningre,és kiüvöltöm magamból a mindenemet.
Gyere le a hegyrőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőől!!!!

-merlin-

Hétfőn dszen játszottunk.
"én azt szeretem benned,hogy...." -és folytatni kell.
Nekem Bibi : "Szeretem benned,hogy erős vagy. Ha a padlóba vasalnak,te felállsz. Hogy bármekkora bajod is van,képes vagy az emberek szemébe mosolyogni."
Eszter: "Szeretem a beszólásaidat.Ahogyan írsz.Sokan mondják,hogy hebrencs vagy,hogy kapkodsz. De ez a jó. Hiszen ki tud még rajtad kívül egy perc alatt 45000 mozdulatot megcsinálni?!"

Jók ezek,lányok. Köszi.
Életem nyitott könyvét most becsapom,és felvágom a polcra.
Réka tudósított valahonnan messzirül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése