Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. szeptember 6., hétfő

nullakilencnullahat

Az a baj,hogy: esik.
Két nap és hivatalosan is büntethető szavazó polgára leszek a magyar társadalomnak.
Pro dolog . Kár,hogy magától jön.
Szívesen lennék most megint a nyári, láb lógatós időszakban. -mennyiszer fogom én ezt még itt elpanaszolni,hej!-
Nem mintha még annyira sok dolgom lenne,de erős a gyanúm,hogy igencsak ellustultam a nyáron. Nincs probléma, majd csak felráz valaki. Legalábbis remélem.
Igazán érdekes esemény most sem történt velem,de ha mindig csak akkor írnék,ha lenne,akkor vastag pókhálók fednék ezt a blogot,azvan. Sajnos.
Jó,persze. A franc szeret állandóan pörögni,a fenének van mindig kedve a történésekhez.
Az nem én vagyok,kérem... Vagy de,csak az irigység beszél belőlem,mert mégsem.

Vasárnap megvolt az első tánc próbám Zsombival.(áhá,így már tudjátok kiről van szó,ugye? )
Az Isten küldte Őt az utamba,komolyan mondom. Végre valaki,aki normálisan tartja a kezét,vezet.És EMEL. Jó,persze nem vagyok elefánt,de azért emelni tudni kell(ésszel..nem erővel.) Is.Mellette pedig aranyos. Jut eszembe,el kell mennem vele sálat venni. Mármint neki. Nem nekem.

Még ha nem kell,akkor is tudok ám pofázni,mi?
küss van,heló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése