Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. szeptember 9., csütörtök

egy meg nyolc

Szeptember nyolcadikán,reggel hét óra öt perckor beléptem a nagykorúak világába.Legalábbis a hivatalos papírok szerint akkor.
Volt egy kényszer képzetem,miszerint "hhúúú!most akkor 18,és ezután?! " Ezután? Gondolom semmi. Annyi változik,hogy keményen megbüntet a rend szigorú őre,ha valami neki nem tetszőt teszek. Ja,igen. És szavazhatok is. Tyűha! Félreértés ne essék,azért élvezem én a strandot a nagykorúságot.
Igazi IZÉ módjára elregélem mi szépeket kaptam. Először is,ugye a nyári szilvásváradi kirándulás,mint ajándék. A lányok-osztálytársak felruháztak ékszerekkel,bögrékkel,övvel,csokival,pezsgővel,képeslappal,jókívánságokkal,amiket megsirattam.Míg Mamáék a pénztárcámat tágították( :] )
Az öcsémtől egy haatalmas (bocsi,tényleg) plüss Malackát kaptam.(már most imádom)Zsombitól pedig Micimackót.
"sosem nősz fel." -látod,lehet.
Millió-millió smst,fészüzenetet,iwiwemailt.
Kincset.
Köszönöm :)
Tényleg csodás érzés az,amikor a NEKED szervezett bulin NEKED énekli 30+X ember a boldogboldogboldogszülinapot.
Amikor az utcán NEKED bontanak pezsgőt,és TÉGED ölelgetnek meg. Vagy kiabálnak oda a folyosón,hogy "Istenéltessen!!! "
Amikor a NEKED hozott ajándékot elrejtik,és meg kell keresned.
Mikor kedd este hazavisz Apukád,és Anya lekapcsolja a villanyt,és behozza a tortád...Amin Happy Birthdayos gyertyák vannak,és engedik,hogy Te vágd fel,holott mindenki tudja,hogy a süti a padlón fog kikötni,ha a Te érsz hozzá.
-készült is egy-két igen érdekes kép az eseményről.-

Szóval jó ám,ha az embernek születésnapja van.

Jöttek a beszélgetések a héten,csőstül.Köszönöm,Laura.Jó úgy,hogy nevetésben,sírásban.Hogy ismersz.Hogy úgy VAGY.

Jó,befejeztem a lelkizést.
Szervusz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése