Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. augusztus 29., vasárnap

csattan a menny és megvillan kék, tünde fénnyel fönn a tél.

Megint csak levonva a következtetést,szerencsés ember vagyok.


A nyár [szokásásához híven] gyorsan és eseménydúsan telt.Elröppent,gyorsabban mint az eddigiek. Még egy év.Még...Utána Istenveled ennek a jó világnak.


Meglett az angol érettségim,amire büszke vagyok,legalább lesz pár üres órám az évben,amin tanulhatok más ostobaságot.Vagy esetleg nem.


Elhatároztam,hogy nem lesz nagy házam,okulva a család példájából.Nagyon rossz érzés ám ilyenkor a nagytakarítás.


Suli után nem sokkal Szilvásvárad volt a célpont,szülinpai ajándék-barátnőzés-fedezd fel hazádat mozgalom alapon. Szerettem minden percét.Csak az a rohadék eső ne lenne. Jövőre megismételjük,az ország valamely más pontjába indul a csipet-csapat.


Szilvásvárad után,hogy a jóból soha ne legyen elég Bubiéknák vendégeskedtem.Szeretem őket,igazi második család Ők.(a Bókáék:D )


Novemberben dalolunk Laurám,mint a kismadár. :)


A tervezett programok közé természetesen becsúszott(ahogy annak lennie kell)egy-két anyalánya-délelőtt/délután; üres nap;munka(látástól vakulásig?!ugyan kérlek!) ;tanulás-imitálás(rájöttem,hogy a műfaj koronázatlan királynője vagyok);ökörködés,barátok érkezése-hússütés,ivászat.




Az augusztus eleje-július vége szólt Kapolcsról.Életem legjobb élményei közé tartozik.Komolyan.


Imádtam esőstől-melegestől-darabostól-osztályostól-koncertestől-stoppolóstól-90forintosfröccsöstől-csövelőstől.Mindenestől.

Kapolcs után jött a tanulás,nem csak az imitálás,megijedtem a vizsgától.Szerencsére ötöst kaptam,októberben jöhet az érettségi,a csodás.Nembaj,kell ilyen is.Legalább nem halok meg májusban.
Megéltem mélységet-magasságot.Ahogy annak lennie kellett,gondolom én.A miértjét nem igazán értem,de gondolom majd"ha nagyobb leszek",rájövök.
Ezt így most ide.
Most pedig töltöm a szünet utolsó estéjét.[szokás szerint a gép előtt rohadva]Vegyes érzelmekkel telve.Hiányzik Szentes.Nagyon.Menzástól,kolistól.(mindenestől.)Belül kicsit repedve,de létezik a ragasztó valahol,csak keresnem kell.Szóval fej fel,páncél csatol,haj kienged.

Tehát jó kis nyár volt ez.
Jövőre ilyenkor remélem már az albérletbe pakolok be,és szegedi egyetemistának mondhatom magam.
Célok,tervek,álmok vannak dögivel.Ideje őket megvalósítani.
"Engem többé nem nézel madárnak,szállok az ősznek,szállok a nyárnak."








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése