Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. július 19., hétfő

g-dúrban zúgják a fákon...

Mórahalom.
Sokat gondolkodtam azon,hogy hogyan is írjam meg ezt a beszámolót.Amolyan kötelező jelleggel,hiszen na.

Az élményeim abszolúte a legpozitívabbak,ennél jobbra nem is sikerülhetett volna ez a mini-nyaralás.
Jó volt végre találkozni Bubival,megismertem a bátyját,Danit is( :) ) ,viszontláthattam a Szülőket.
Hivatalosan a 25.házassági évfordulóra voltam meghívva.(hülyevagyok,mert nem hivatalosan is arra...)
Pénteken indultam,vasárnap este értem haza.
Alaposan elfáradva,de annál kellemesebb érzésekkel.
Pénteken este érkezett meg a másik két ott alvós vendég is,kellemes hangulatú vacsi,séta a városban,alvás.
Laura,meleg van a szobádban.:)
Szombaton volt a buli,ötven fővel,azt hiszem.Amolyan igazi nyárias,medencés,sörözős,dinnyeevős,pörköltfőzős összeröffenés.
"no,akkor kit fogunk ma beledobni a medencébe?;kérszmégsört?;segíthetek valamit?-réka,üjjé le a fenekedre!;nád a házunk tetejeteteje; jóllaktál?igen,köszönöm.egyél!;bubíííííííí!;jegeskávétvalaki? "
Ez tartott hajnalig.Vasárnap reggel jött az észhez való visszatérés,majd a vásározás.Bubbantyúval végigjártuk az összes "zsibist", én gazdagabb lettem egy régóta áhított könyvvel,Laurácska ruhákat,könyveket,nyakláncot vásárolt magának.
Kaptunk "vásárfiát"-ami egy-egy kakasos nyalóka volt egy Kornél nevű fiatalembertől, aki aranyos. (:
Ebéd,délután fürdés,majd villámgyors(szó szerint) pakolás és irány haza.
Fél tízre értem be Szentesre,jöttek értem anyuék.

Mindent imádtam abban a házban.Tényleg.
"ő a kettes számú lányunk..."
másodjára hallom ezt életemben,és nagyon jól esik.Nem mondom,hogy jobban,mint az előző,mert a
z máshogyan esett jól.
Azonnal belebolondultam Bókáékba,azvan kérem!
most pedig csókolom


(ja,nem tudom visszaállítani a sima betűtípusra,szar ez a blogger.com.át is fogom telepíteni valahová ezt az egész akármit.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése