Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. június 28., hétfő

semmi érdemes

Ha minden a normális kerékvágásban gurulna, akkor azt írnám,hogy üdv a melegből!

De nem.
Az előbb kisütött a nap, " de mintha mindegy volna,el is állt." Én meg csodálkozom,hogy szétrobban a fejem.
Egyébként,Tiszasason minden változatlan,az utcánkban mindig fúj a szél,a kutya pedig továbbra is vigyorogva vonyít,ha meglát. Gondolom örömében.
Sokat olvasok.Egyre nagyobb csodának tartom a könyvet.
Ha úgy érzem/érezzük,hogy sok az itthonlét,és túl nagy a zaj,akkor anyával felpattanok a bicajra(természetesen külön-külön egy-egyre)és megyünk valamerre.
Béka/(e) van?!
Sokat vagyok egyedül. Ami,nem feltétlen rossz.Mostanában jöttem csak rá igazán,hogy szeretek magamban szöszmötölni. Megnyugtat.
Nekiálltunk a nagytakarításnak.Annyira felesleges,hogy ekkora a ház,de komolyan. :D Vagy csak én vagyok rettentően lusta. Lehetséges.
Hiányzik Szentes. Meg az a sok marha.
Várom Szilvásváradot-már csak hetet kell aludni,és a Csongrádról induló busszal irány a Bükkbe.
Remélem nem fogunk elveszni.:)
küss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése