Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. június 4., péntek

most péntek van, és nyugalom

Most péntek van, és nyugalom. Végre itthon.
Ez a péntek egy nagyon érdekes nap. Tele tölteléktantárgyakkal ,és végtelenül unalmas tízpercekkel. Ilyenkor még a poénok sem annyira poénosak , mint általában szoktak. Még Mészi is fáradt.
Tegnap volt a "táncvizsga", már ha nevezhetem így. Bibivel csináltam duotáncot( ez volt egyébként a kikötés+ valamilyen kortárs koreográfia) .Nekünk a chacha-kortárs keverék volt a nyerő. Aranyinak tetszett, ötöst adott rá.(mondjuk,csúnya lett volna, ha nem)
A következő hetem, lényegében az utolsó, elég ambivalens érzéseket vált ki belőlem. A hét első fele katasztrófa, irodalom/nyelvtan felelés, ilyendolgozat,olyandolgozat....Örültem nekik,mint majom a farkának. Vagy talán egy kicsit kevésbé. A második fele viszont buli, sok-sok pajtásnak lesz "zűszákcén" parti, a törzshelyen ,természetesen, a Mátyás sörözőben.
Röviden: Matyi. :)
Az utolsó két nap pedig...Egy darab övtáskával (amit tavaly vettem Kapolcson) fogok szaladgálni, és marhára fogom élvezni. Ha v alaki füzetet merészel behozatni velünk, hát kegyetlenül csúnyán fogok ránézni. +még 33 ember .Előre üzenem, gondoljátok meg ,czimborák ! :)
Utána mindenki kiszakad a nyárba.
Tervek vannak,mint az köztudott, kérdés,hogy mennyi fog belőle sikerülni.
Régi: Megvolt a betekintés,ha jó lesz a szóbelim, lehet ötös az angol érettségi. 21-én kell bemennem,de valószínűleg 23-án kerülök sorra.
(Igen,addig a küszöbön,vagy az udvarban felállított sátorban fogok aludni).
Nacsók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése