Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. május 31., hétfő

jelentem,élek!

Újfent mesés napra ébredtem,kinéztem az ablakon,és (nem)vidámsággal töltött el,hogy szakad az eső.
Remélem szerdán nem kíván zuhogni,diáknap lesz,és nem óhajtok térdig vízben bóklászni a városban,annak ellenére sem,hogy A-jó emberekkel vagyok;B-nem kell tanulni;C-van nyeremény is,amit elfagyizhatunk.Ha egyáltalán lesz még valaha jó idő....
Hétvégén Lilinél voltam Kiskunhalason.Azt,hogy "hátőő..igen.őőőnagyonjóvót.őőő..." kihagynám.
Ennél azért jóval többről beszélnük.Lili amúgy is sokat jelent,az egyik legkedvesebb ember a számomra,szóval az alap "fasza" hangulat már adva volt.
Este elmentünk a Hóvirág nevezetű kiskocsmába,ahol málnasört,mint olyat ittunk...De még milyet.Egyszerű,sima mezei sör,nyakon-poháron(akármit írok hülyén hangzik,ha elképzelem)öntve málnaszörpvel.
Ne fintorogj,finom.Próbáld ki,megéri.:)
Későn feküdtünk,későn keltünk(sosem alszom idáig,le se merem írni,hogy meddig...10-negyed 11.hoppkicsúszott).Ettünk,szinte egész nap.aztán- nem baj,majdhétfőtőlnemeszeksemmit!!!!-
Boroztunk az Anyukájával (is),Zsuzsi megcsinálta a körmömet(Lilianyu=Zsuzsi),ilyenek.
Jól esett,hogy meghívott,örömmel mentem,téényleg fantasztikusan éreztem magam.

Holnap este szerintem hazamegyek,majd szerda reggel jövök vissza Édesapával.
Szerdán iskola-suli-gyerek-diák-HMG nap van,keresztül-kasul ide;oda;szét;össze;vissza;be;ki;le;fel.......kolbászolunk a városban,rekeszeket mászunk,suliaranyat vagy nemtommit keresünk,tűzoltóknak bohóckodunk, hasonlók.
Remélem addigra tényleg eláll ez az esőnek nevezett fostaliga.

Nem lesz ez így jó,annyira semmihez nincs kedvem,hogy az fogalom.
Pedig meg kéne még húzni,itt az angol szóbeli,évvégi dolgozatok,halomra-dombra.
Ideges is vagyok,mindenkivel csak veszekszem...Kéne valami nyugtató tényező...(kéne)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése