Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 22., csütörtök

...rendes lány az iskola után....

Mit csinál egy rendes lány iskolaidő után?Még mindig az iskolában van.Bezony,talált,főnyeremény,meg amit akarsz...
Fél öt körül értem ma vissza a koliba.
A csütörtök az mindig elég zsúfolt,hat (sima)órám van,ami alapjában marhajó...Utána fél négyig emelt magyaron alkotunk/alkottunk.
Ma viszont csak háromig tisztelegtem emelten,utána három osztálypajtással voltunk olyan kedvesek,hogy befáradtunk a Rádió Szentes-ba;be- (klikk) próbafelvételre.Mintha jövő hétre lenne eredmény. Meglássuk. Fura lenne a saját hangommal találkozni egy reggel,mikor a tükör előtt próbálunk nézhető fejet festeni magunknak.Vicces...
Kaptam ma fizikából egy ötöst...érted,én. Alkut is ajánlottam apának,a fizika ötösért cserébe szeretnék kapni egy túratáskát.(én sem gondoltam komolyan,de egy próbát megér,nem?!)Azt válaszolta,hogy ha 25-éig kapok még kilencet(igen,fizikát ;matekot tanított anno)akkor esetleg.Nem hinném,hogy összejön.:)
Délután vártam Regőre,mentünk tollasozni,egy kemény órán keresztül püföltük a tollas labdát,teniszütővel.Hogy érezheti magát egy szerencsétlen labda?! :)
Míg érkezett,segítettem szuszunak megcsinálni az angol háziját.(kérem a csokit!:D )
Most angol,vacsi,és teljes elpakolás ,mert megint vendégeink lesznek a hétvégén...Annyira imádom.
csókolom kezeiteket,
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése