Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 13., kedd

öhm:...mi?

Az van/volt/lesz (nincs),hogy ma van kedd,ami azt jelenti,hogy négy(!)nap múlva jövünk vissza Szentesre,és TELC...
Igazából vegyes érzelmeket táplálok a vizsga-mint fogalom-iránt.Néha felkészültnek,máskor pedig rettentően sikhülyének érzem magam.Meglássuk...

A hét eddigi kettő darab napján a nagy büdös semmi történt velem. Éltem a kis hagya-életemet,szorgosan jártam a Ziskolába,penészedtem a Kollégiumban.

Ma viszont meglepő felfedezést tettem...
Tényleg.
Marhára jó érzés,ha kint mocsok az idő,te pedig a számtalan(sajnos nem)lyukasórád egyikén bent ücsörögsz a barátnőiddel/ésvagy/barátaiddal a könyvtárban,a régi rusnyapiros ,párnás NDK-s székeken,közben kávézgatsz,teázol,kétpofára zabálsz.És jó. Bámulod a baromállatdehülyevagy diáktársaJidat,könyökölsz,mert minnyáelalszok,kell kávé.
Lujdzsi Bácsi pötyög a kis könyvtári gépén(eddig nem jöttem rá,hogy a mi a fenét csinál).

Holnap délután próba(nemtudom mikor leszünk oly faszák,hogy bemutatjuk a kurva darabot),este pedig látogatóim lesznek.A szeretett fajtából...:)

Ma voltam bent Apánál,a cégnél.
Felhívtam,asszonta:(röhögve,persze,én hülye meg bedőltem)"Gyere gyalog,nincs messze,közelebb van,mint a suli...."
Hát közelebb...persze...negatívban esetleg.Makó -Jeruzsálem effektus...Egyébként jó volt,tökig lettem saras,mert rájöttem,hogy a cég az út jobb,és nem a bal oldalán van...Nembaj,ügyes a kislány,így szereti az apukája. Elmentünk az Aldiba,vettem kaját,húztam édesapát.:)
Belátogattunk egy darab horgász boltba is,közöltem vele,hogy én a nyáron menni fogok vele horgászni....


És a tegnapi nap szenzációja:Ebédnél négyen(Csenge,Laura,Janka,én)elhatároztuk,hogy július 5-tel kezdődőleg a Bükkbe megyünk túrázni.Csak mi,túra hegymászás-csúszás-mászás barlangtúra,hegyi bicaj,lovaglás egész nap...Három-négy éjszaka.(Szilvásvárad,Bélapátfalva,Eger,Szarvaskő-legalább 10-szer voltam már,de nem tudom megunni.imádom,kedvencem,mindenem.)

szóval ennnyi.
csókolom
Szerintem...szerinem na.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése