Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 18., vasárnap

még semmi sem teljes

A reggeli kávét hidegen ittam meg.Nem volt kedvem megmelegíteni másodjára,miután először sikerült kihűteni.
Aztán rájöttem,hogy finom így is.

Jó volt ma a madarakra kelni.(ejj,micsoda közhelyes költői kép lesz itt,kérem).Úgy látszik,mindenáron a szobám előtti fán szerettek volna hangversenyt rendezni.Némelyik egész ügyes volt.Örültem nekik,jobb erre ébredni,mint a telefonra.

"még beszéljünk félre...."

Még egy darabig,biztos.
Ma vissza Szentes...este valamit tanulás néven produkálnom kéne,vagy legalább megpróbálni..
Beneveztem egy pályázatra,írni kell,szeptember elseje a határidő.Ha vége az angol-mizériának,rákapcsolok.Még csak 6 fejezet van meg a (kapaszkodj)68-ból.(...)
Nem sírnék(bánatomban),ha sikerülne elismerést kicsikarni.(maximalizmus,igen,igaz,az.)



ezt nem is tudom mikor találtam,véleményem szerint annyira nem mocsok szám.(Udvaros énekhangja először nem tetszett,de ha többször hallgatod annyira nem rossz,tetszik,hogy pörgősebb mint az eredeti)
hallgasd!

csókolom
(ezt meg kéne csinálni májusban)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése