Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 17., szombat

jány elment,oszt vizsgázott

Nemrég értünk haza Szentesről,ma volt a TELC vizsga.Csütörtök és péntek este Bence itt aludt nálunk,gyakoroltuk,amit gyakorolni kellett-vita;prezentáió etc.-6 órán keresztül beszélgettünk folyamatosan angolul,a végén már köhögni sem tudtam normálisan,az agyam teljesen felmondta a szolgálatot.
Ma reggel fél kilencre voltunk behívva,bunkó volt a portásnéni,a vizsgáztatók aranyosak.
Az írásbeli...gyanús,rengeteg olyan szó volt benne,amivel még életemben nem találkoztam,pedig átrágtam magam néhány feladaton,könyvön...A levéllel nem volt gond,angol utazásról kellett információkat szerezni,a listening sem volt megoldhatatlan. Kopp viszont a HMG-nek,nagyon visszhangzott a terem,nehéz volt megérteni néhány dolgot.
A cím választásánál igencsak kerekedett a szemem.Majd elválik,hátha....
A szóbelit jónak érzem,olyan lánnyal kerültem egy csoportba,akivel nagyjából egy szinten vagyok/voltam,pörgött a beszélgetés,vitatkozni is annak rendje és módja szerint(remélem)vitáztunk.
Durán egy hónap múlva lesz eredmény addig tövig rágom legalább hatszor a körmeimet.
Apa rendes volt,bejött értem,nem kellett hazavonatoznom. Kigyalogoltam a Tescoig,néhány jól szituált úriember leszólt nekem a kocsiból/robogóról,hogy "Elvigyelek szépségem?" én udvariasan(á-á)visszautasítottam,csúnyákat gondolva a fiatalurakról-vagy nem fiatalurakról.
"a ló ivarszervét légyszi,a végbélnyílásodba,ha kérhetem!"
Most pedig (mivel másra nem vagyok alkalmas)pihenek....

csókolom,kiss,meg amit akartok,
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése