Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. április 7., szerda

és újra jő,mert jőni kell

Igazán tartalmas volt a mai napom,felemelő érzés,hogy szerda(!)van,holnap csütörtök,azután péntek....
Ma kis híján agyvérzést/szívbajt/gutát kaptam,mert nem találták a Telc központban az átutalt pénzemet.Én is balfék voltam,mert az utolsó napon repíttettem a mánit,illetve jelentkeztem online. Akkor volt időm,na.:)
Réka néni(HMG édeskedves feje)segített sokat,zaklatta az irodán dolgozó néniket/bácsikat.
Végül minden gubanc ellenére meglett az összeg is,szóval tizenhetedikén ütök.(remélem)Pozitívum volt ebben a félig ellógott/elkért bt óra.(bocsánat Sinci néni)
Hatalmas szerencse,hogy Bencével együtt készülünk,amit én nem tudok,azt ő,és fordítva.
Délután majd próba, hétig,majd angol. Foximaxi beharangozott egy fizika(?)dolgozatot-hááápeersze!szerinted.-Ja,és német.Csak,hogy szép,mutatós legyen a képlet.
Vártam már,hogy ilyen szép idő legyen,mint a mai. Nincs túl meleg,de kétszáz ágra süt a nap,a tetejébe pedig szélnek a hírmondóját sem látom.

Újra és újra lenyűgöz az emelt töri.Szerdánként van dupla óránk,(egyik)kedvenc,tényleg.
Egyrészt a tanárnőnk hihetetlen tudása,másrészt maga a tantárgy.Jó a csoportunk is,csak azok vannak itt,akik komolyan szeretik a törit,ebből (is)szeretnének emelten érettségizni.


Más:
még szerencse,hogy kapok hírleveleket: http://www.youtube.com/watch?v=rNjZmT2Y-sI

"nem érdekelnek a férfiak.egyetlen valamire való sincs köztük."
tehát?
csókol mindenkit:
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése