Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 1., hétfő

napfény járja át ...

A napom fénypontja:láttam hóvirágot.Vagyis hóvirágokat:)
Találkoztam Édesapával is:) Öröm látni mennyire fess és jóképű apukám van énnekem.
A hétvége utolsó felének ismertetésével adós vagyok.
Voltunk vadászbálban... Hülyére ettem és bolondra táncoltam magam,sok új emberrel ismerkedtem-ismertettek össze. Általánosítok: Mórahalmon mindenki kedves És vendégszerető.(Bubi,puncsolok:D)
Hajnalban értünk haza,a délelőtt alvással,a délután dögléssel telt-filmet néztünk.
Rossz volt eljönni,megszerettem Bubó szüleit(is).

A hétfő.Most egészen kellemesen telt. Reggel nagyon jól esett,hogy világos van.Még a csengőt sem véltem annyira borzasztónak. Annyira. Szupernek szerintem majd az utolsó nap reggel fogom érezni. Szuper,hogy nem hallgatom egy jó ideig.
Annnyira jó,hogy süt a nap. Melegebb van,több a boldogsághormon is a szervezetemben.Jóval több:)
Tanulnom kéne irodalmat.
Csókolom kezeiteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése