Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 19., péntek

most annyira jó.

Tényleg.Teljesen nyugodt vagyok.Csoda...
Ahogy kiengedtem Regit,kifeküdtem a napos részére az udvarnak.Nincs kifejezetten meleg,de azért kellemes. Becsuktam a szemem,a kutya rátette a fejét a hasamra.És ezzel kész.Nem aludtam el,de félig szerintem álmodtam valamit. Csiripeltek a madarak,és nem zavart a békák kuruttyolása sem.Most őket is szeretem.Najónem,de nem gyűlölöm őket annyira,mint szoktam.Láttam jóidőbogarat,hóvirágot,és valami sárga-lila-piros gazt,ami az udvarban tenyészik,de nem tudom a nevét.Pedig anya már mondta.Háromszor.
Jó volt ma reggel Bencének ajándékot venni,válogatni a boltban,nevelni az ízlését:)
Ültem a vonaton,az ablak mellett,rám sütött a Nap,teljesen az arcomba,kisült a retinám is,de nem bántam. Dögmeleg volt,a fekete macskanadrág itta magába a meleget mint a Zistennyila.
Anyával ültünk egy jó órát a teraszon,kávéztunk,kibeszéltünk mindenkit,elmesélte a regény történetét,amit éppen olvas,meghallgatta az idióta poénjaimat,történeteimet a héttel kapcsolatban.
Itthon is jó.Csak lustulok,pedig nagyon kéne tanulnom is.Nem tudom magam rávenni.
Majd holnap...Esetleg.De akkor tényleg,becsszó meg minden.
Apáék hamarosan megjönnek, Benc már a vonaton van.
Holnap reggel szerintem elmegyek futni.Le a gátig,kíváncsi vagyok,mennyire jó az út,megvan-e még a fűzfa.Szeretem azt a fát,van a közepén egy hatalmas lyuk,villám csapta meg. Mikor még egy jó 45-50 centivel kisebb voltam,egész jól fel tudtam mászni,és le tudtam ülni a mélyedésbe.Sajnos már egész egyszerűen nem férek bele.Le kéne menni a Tiszára is,már biztos tele van élettel.Imádok arra csatangolni,általában eltévedek...
-Várom,hogy táncolhassak,szerintem nincs is ennél jobb dolog.
Amikor hallom a zenét,és még el sem kezdtük a sort,de már jár a lábam.
-Várom a gálát is, a darab miatt,a prózám miatt,az osztály miatt.
Jó az,amikor fent állsz/ülsz,olymindegy és téged néznek,várják,hogy megszólalj,csinálj valamit.Szeretem a tapsot is,a meghajlást is.



Néha szeretnék egy romantikus regény főhőse lenni. Ugyan,raboljon már el valaki!
Szeretnék verset kapni.(na?:D)
Szeretnék 178 cm magas káprázatosan hosszú lábú,szőke/barna/vörös/fekete gyönyörűség lenni.
Szeretnék jogot tanulni.Szeretném,ha felvennének a Szinire.
Szeretnék oroszul beszélni.
Szeretnék egy bernáthegyit.(bocsi Regi)
Szeretnék úgy táncolni,hogy hajjajj.
Szeretnék nyarat,Kapolcsot,sikeres ny.vizsgát.
tényleg.mindent szeretnék:)
csókolom,
réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése