Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. március 28., vasárnap

élmény!beszámoló

Ma vasárnap.
Olyan vagyok,mint akit betettek egy mosógépbe és 40 fokon szépen körbelögyböltek.
Ezzel ellentétben viszont : Überbrutálihperdurvánjó volt a péntek és szombat.
Pénteken délelőtt megérkeztünk,volt egy kis csavar a központot illetően,de végül eltaláltunk az Ifjúsági Házba.
http://www.kio.hu/
Lepakoltuk a cuccokat,megnyitották az ODT-t megnéztük a darabokat,Mészi Janka,Alina és én felkerekedtünk valami táplálékért,elmentünk a Malomba.
Tetőn kurválkodtunk,fényképeztünk.Majd csatolok pikcsöröket is,de jelenleg Lini gépén van a Zösszes.
Délután franciás csoport-darab,este nyolckor,vacsi után mentünk a szállásra.Bence kolijába,az ÁFEOSZba.(szar.)
Este,mivel lekéstük a jazz koncertet,vettünk borokat,kiültünk a parkba és iszogattunk.Régi sztorik kerültek elő,a végén visítva röhögött mindenki.
Beértünk a kövekező koncertre, "heringparty" táncoltunk,énekeltük a "besodromos" számokat.
Éjfélre értük vissza,nem maradhattunk kint,másnap előadtunk.Bubival beszélgettünk,észrevett rajtam néhány változást a napokban,én is kipakoltam neki. Jó,hogy itt van velem)
Hajnali fél kettőkor Mészi átjött parékoni,Gergő is a szobában volt,háromkor sikerült elszunnyadni,keltünk fél hétkor.
Próba----->előadás,négyszer tapsoltak minket vissza.(hátha)Ilyen sokat csak a franciások,és mi kaptunk.
Vissza Szentes,gála...Elmondtam,aszonták jóvolt:)
Furcsa,hogy nem mustrázunk többet.
Este pedig lefeküdtem az ágyba,és mint akit agyoncsaptak aludtam fél kilencig.
Most pedig kockulok,angolozom KÉNE.
Na,csókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése