Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 17., szerda

pénteket szeretnék.most!!!

Beértem a koliba,mindjárt mehetek déeszre. Végre teljesítettem a kívánságomat,vettem magamnak csokit:)
Ezen a mai napon nem kellett volna felkelni. Írtunk EMELT töriből,és bioszból. A töri az so-so,pedig sokat tanultam rá,a biosz viszont teljes homály volt. Soha nem írtam még ennyire szar dogát.Tényleg... Ráadásul szerintem valaki felbaszta Tündérke agyát,mert a hangulata sem volt éppen a legoptimálisabb.Pont.
Holnap még egy EMELT irodalom tézé,és vége a hétnek dogaügyben. Remélem senki nem merészel berakni valami baromságot,mert agyfaszt kapok,holtbiztos.
"Írj valamit az érzelmeidről."-Vivi-
Jóvan,ha ennyire szeretnéd,írok.A pörgetős játék hazudik. :DEgyébként most jól vagyok:)Bezony. Még én is meglepődtem rajta. Megfelel így kedves VivjnKét?
Tegnap este beszéltem Lédával(NEM a bálban)-ejjdepoén!!!!!!!-lehet,hogy szombaton megyünk táncitáncizni,vagy csak beszélgetni valahová. "Kultúrlény" leszek,komolyan.
Léda,ezúton is köszi,hogy nem hagyod,hogy bepenészedjek:)
"puffant valami a földön,Vivinek leesett,hogy a Léda megfordítva Adél." de azé'szeretlek!
Pénteket szeretnék.Most.
csókolom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése