Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 22., hétfő

lázas mindennapok

Ma kérem, doktornál voltam. Nem ám a koliorvosnál ,aki a tüdőgyulladástól kezdve a lábköröm-gyulladásig mindenre hársfateát ír fel. Két órát vártunk Zsanival mire sorra kerültünk, megvizsgált,nagyon rendes doki(neki taps jöhet). Felírt három gyógyszert, elmentem kiváltani, azt hittem seggreülök a blokk láttán. Egészen pontosan 4100 forintot raboltak el tőlem... Kellemes élmény ez hétfő reggel tízkor.
A napom egyébként semmilyen volt, aludtam, tanultam kicsit. Még holnapra kiírt,szerdán megyek suliba. Remélem...
Megint egy semmirevaló bejegyzés, mindegy. Ha nem tetszik,nem olvasod Kedves:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése