Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 23., kedd

kedd(annyira ötletes cím)

A mai napot igazán hatékonynak érzem,sikerült rávenni magam a fokozott angol és vers/monológ tanulásra. Már nem félek annyira. Majd fogok:)
Délután angol,az utolsó,ezt nem szeretném kihagyni. Bizonyára könnyes lesz a búcsú áprilisig.
Küldenem kéne a Nagyfőnöknek egy üveg bort,csokit,egy láda kovásztalan kenyeret,vagy valamit,mert határozottan jobb a közérzetem. Köhögni köhögök,és még mindig nem tudok az orromon lélegZeni,de javulok. Tetejébe pedig szépazidő:)
Szerintem (gondolom még sokan mások is) Napfüggő lettem. A sötéttől egyre jobban irtózom. Félek tőle. A Nap(már csak a tudat is,hogy látom,süt-még ha meleg annyira nincs is)viszont elképesztően jókedvűre tud csinálni.
Csütörtökön végre - valahára lesz időm felmenni Majtushoz is,fel kell játszani a kazettára a kíséretet. Jut eszembe,vennem kell kazettát. El ne felejtsem!
Apa hamarosan jön Szentesre dolgozni,(vége a jó világnak...:D) hála Istennek eljön Kecskemétről. Várom,jó lesz hétközben is találkozni.
Eddig Bencét láthatta többször (ÁFEOSZ-ban tanul a kölök),most én boldogítom. Örülsz Apa,ugye?:)
Mint utóbb kideült,pénteken megint megyünk korizni. :)Szeretem a szentesi pályát,nem túl nagy-sokkal kisebb mint a szegedi,de nekünk tökéletesen megteszi. Majd ha mind a 36 ember tökéletesen ugorja a tripla axelt,akkor bumlizunk nagyobbért.
Hétvége Bubóval. . . Szerintem eszméletlen lesz. Eleve Bubó miatt, de már kíváncsi vagyok a családjára is. Feszített tempójú szombatvasárnap lesz,de majd kialszom magam Szentesen.
Kettőnket ismerve(infantiliiiiiiis),elég lenne egy tökéletesen üres szoba is,szerintem oltári bulit csapnánk magunknak. Mostnemazér',de tényleg.:)
Le kéne menni ebédelni.
Babfőzelék lesz az ebéd. Milyen kár,hogy nem szeretem a főzelékeket.(gyenge kifejezés)
A második (minden tekintetben nyerő) variácó lesz a boltba menetel,valami normális eleség megvétele. (most tényleg normális,nem műkaja)

A hét vicce...
"Mit tartanak a nyers lóbőrben?
lovat. "
nyugodtan szidj,verd a fejed a falba-igen,rettentően barom vicc.:)
Csókolom!

zene azért,mert nagyon megnézném már a Tarzant újra. N-omeg az énekes személye miatt is.
http://http//www.youtube.com/watch?v=3ei7MRE8rF8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése