Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 5., péntek

hö?!

Péntek.óhhhúgyimádom.
Ma sem volt igazán érdekes napom,lementem a Doktorbácsihoz igazolást kérni. Féltem kicsit,hogy "büdösiskolakerülő" névvel elküld a pics.ba,de kedves volt,és írt.:)Bár,gondolni gondolhatta ezt. Eszméletlenül gyorsan le kell állnom az "összeeszekmindenszart amitcsaktalálok"-kal,mert a helyzet egyre súlyosabb.Szó szerint.(milyen kis poénos vagyok,nem?!)Nem.
Holnap színház.Azt hiszem előző bejegyzésemben elírtam,mert nem ma volt,hanem holnap lesz .Az korábbi előadásokról egy bizonyos ok miatt lemaradtam,igyekszem pótolni a súlyos veszteségeket.
Hihetetlen,hogy a -tulajdonképpeni- semmiről képes vagyok ennyit rizsázni...Szóljatok,ha idegesítő.:)
Beszéltem Laurácskácskával, édibédi volt,megnyugtatott.Nem esznek meg a vizsgán...:)
Mennék már "Szántösre" rettenet hiányoznak az Ottaniak.(is)
csókcsók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése