Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 21., vasárnap

egyre szebb.

Növekvő jókedvvel vegetálok hétvégén. Igaz,hogy majd' megfulladok,mert nem kapok levegőt,és köhögök mint a csacsi,de olyan szép az idő,hogy csuda. Ez pedig nagyon-nagyon jó.:)

Tegnap este Vadászbálban voltunk.Táncoltunk,tomboláztunk- nyertünk egy sorsjeggyel teli tálat-,ettünk. Szerintem még jobban megfáztam. De legalább megérte. A táncért meg különösen;)
Kikönyörögtem,hogy ma vigyenek vissza. A hétvégén nem jövök haza,megyek Laurához Mórahalomra. Kicsit nehéz lesz a bőröndöm. Legalábbis azt hiszem.
Mennék már ki,pl.kutyával,de nem kockáztatok. A futáshoz még számomra nincs olyan jó idő.
Mustráztam ma egy kicsit, be vagyok tőle sz.rva,mindjárt márciustizenhat.
Angolra már csak kedden megyek,utána jöhet megint az autodidakta módszer. Áprilisban vizsga-de már írtam. Párszor---
Majtust sem ártana meglátogatni,egyszer sem volam még dalt próbálni nála. Nehogymá' lebőgjek,na.
A kamerám telepítő cédéjét még mindig nem találom,nem tudom ki volt az,aki elkeverte. Nem köszönöm Neki.
Elmegyek,mert elmegyek.
Mellékelek egy mjuzikot, rátaláltam,elszomorodtam,megörültem.
http://www.youtube.com/watch?v=Oca_d3y4fLc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése