Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. február 27., szombat

Bubó-Mórahalom - ih líbe dih

Tegnap délután kettőkor felszálltunk a szegedi buszra. Együtt utaztam Eszterrel,Lillával, Bubóval. Mondanom sem kell,örülök,hogy nem basztak ki minket az ablakon menet közben..."Egyszer megvakulok/javulok/némulok én...-Lilla KUSS legyen már!!!!"
Megérkeztünk Szeged városába, (láttam olyat,akit nem igazán kellett volna-mert nem esett jól -elváltunk Lillától és Eszterkétől,megjött Bubó apukája. Cuccok kocsiba,gyerekek felpakolva. Este vacsi pizza,éjszakai fürdőzés (ómájmám,minden ami belefér)szaunától már nem is vagyok taknyos:). Hajnali kettőig Büszkeség és balítélet nézésé,közben kitaláltam,hogy miben ballagjunk.(ha már annyira sürget minket a felszentelt tanári kar)Haj becsavarása,fejbőr elzsibbasztása(ááneztne-hujuujj-....ez fáj.-- úúneked most mennyire hosszú lett a hajad!),Szuszunak e-mail írása.Még Tíz kicsi néger olvasása, szundi.
Reggeli,eszmecsere kábé mindenről("Szerintem Isten van,véletlenek nincsenek.")
Filmnézés(szerencse,hogy világos van,másként összepisilném magam-Psycho -.Hamarosan lehet kiengedni a hajat,öltözködni,mert este bál..DE olyan bál...:D
Életem legfinomabb élménye volt: áfonyapálinka ...Ennél soha jobbat. Ováció Józsi Bácsinak:)


Szóval szuper itt:)

"Te pedig hiányzol...:D"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése