Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 12., kedd

Vitézek!Mi lehet e széles föld felett...




Jelentem, visszaértem angolról. Kicsit leszívta azt a kevéske agyamat is.

A mai napom,kéremszépen:(nem

gond,ha valakit nem érdekel,ilyen esetben kéretik nem elolvasni)

Nem volt első óránk, Szuszu orvosnál volt(nem írom inkább,hogy miért),második irodalom,Gogol;Lev Tolsztolj.

Következett egy virtuóz töri tézé,élveztem,nem volt oly nehéz. After that, angol,csinálgattam előre a munkafüzetet. (Február 8-9...)Megint irodalom,pontosabban osztályfőnöki,de megcseréltük, éljen soká a tagozat! Következett egy mátemátika, valahogy túléltük.:)

Lóhalálában rohantam vissza ebédelni,koliban ledobtam a cuccot, énekeltünk Bibivel(háromszoros hurrá a katonáknak!)négytől angol,most pedig ehunvagyoke.

Holnap déesz,Szuszu próba,angol...:D

Víííí..Szeretek haramdikos lenni.Úgy igazán:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése