Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 23., szombat

Szeged..és a hét áttekintése

Nemrég értem haza Szegedről,Szuszuval ma voltunk a mesemondón. Naaagyon jó volt!:) Bár,ami kicsit gázos volt,hogy én voltam a legidősebb.Mikor beértünk,a kisebb gyerekek felkészítői úgy néztek ránk,mint a véres rongyra.(végülis..mi a fenének pofátlankodok én oda...)Eredmény kedden lesz.
A hetem átlagos volt,megkaptam a bizimet is,(kiderült,nem megyek Alaszkába apácának...)volt már jobb is,de that's all folks...
Elfáradós volt ez is,egyre vészesebben közeledik az osztályozó. ÉS a mustra...
Jó hír viszont,hogy osztálykirándulni Erdélybe megyünk,már biztosan...
Újfent nem érdekes bejegyzés,de fáradt vagyok...Maj' lesz jobb is.:)


Lilikém,ajánlom ezt a bejegyzést Neked,mint kedvenc kávépajtásomnak!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése