Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 3., vasárnap

romok

Azt hittem ennél nincs rosszabb.De kiderült,hogy van.Éjszaka azt álmodtam,hogy egy üres szobában állok,és bámulok magam elé.Nincs nagy különbség az elmúlt 1-2 nap,és az álom között.Ülök,bámulok. Sok dologról eszembe jut. Pakoltam be a bőröndömbe, nem az Ő pólóját tettem el pizsamának,mert akkor végleg megőrülnék,ha abban aludnék. Beraktam az Ő könyveit,amiket nekem adott.Muszáj,nincs másik. Nem rakom el a Macit,és a Kékpárnát. Nem olvasom tovább a Könyvet.Próbálok nem Rá gondolni. De nem megy.Egyszerűen nem megy.
Kéne Anya,messze van.Kéne Erzsike néni,Ő sincs itt.Kéne Apa,Sanyi Bácsi.
Hol vagytok????
De legfőképpen sajnos Te kellenél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése