Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 28., csütörtök

kicsit ez is,kicsit az is.

Most olyan "mindenhez-odakapok-semmit-sem-fejezek-be" stádiumomban vagyok.Tényleg.Semmit nem csináltam végig ezen a napon.Kivéve az angol könyv 9.leckéjét.
A mai nap hosszú volt,de nem rossz!Általában elfáradok,mert emelt irodalmam van kettőtől fél négyig,négytől angol fél hatig.El is fáradtam.
Esik a hó.Újra. De minek??!!Esett egy hétig,oké.Esett két hétig,oké. Mostanra bőven elegem lett belőle.Csúszik is az út,megint halálos veszélyben vagyok. Ráadásul hideg,a kabát,sapka,sál,kesztyű alá is bekúszik, csontig átfagyaszt.
Elgondolkodtam azon,hogy "frajdi"magasságokba kéne emelkedni ezen a blogon. Közölni kéne érdekes híreket,vicces-megdöbbentő sztorikat.Lehetséges.Majd megpróbálom ezt a csorbát kijavítani. Felveszem ezt is a 2010-es tervek közé.;)


Este tervben van a " Matyiparti" az osztálypajtásokkal,de lehet,hogy kihagyom. Holnap első órán várható német gyötörgetés.Ki kéne javítani a rettenetes félévi jegyet.Feláldozom magam a német nyelv oltárán.:)
El is megyek,átöltözöm áldozati ruhába(pizsama),a nap porát lémosom(zuhi)és megeszem a kovásztalan kenyérből álló rabvacsorámat.
Ez lészen a tervem,megint rettentően intröszting.
Csók mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése