Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 7., csütörtök

itthon

Anyáéknál sikerült elérnem,hogy ma hazajöhessek. Épségben megérkeztek,megnézegettem 3500 videót,képet. Gyönyörű.Hoztak nekem TÁJ rucikat,lapnadrágot,bőnadrágot,sálat,kendőt,kalapot. undzóvájter.
Rettenet volt a napom, este hatig nem jutottam ki a Zoskolából. Angol,emelt irodalom,nincsebéd,minekaz.Illetve,hazudtam ettem egy fél tányér galeszos sültkrumplit. Éljen.
Tesin a kondiban lustult a jónép, Regő segített a bajbajutott hátamon. Köszönöm Regőke,utólag is:)
Fáradt vagyok. Aludni meg nem tudok.Olvasni próbáltam,nem ment...Énekelgetnem is kéne. Bár azt hiszem 22.42-kor nem biztos,hogy örülnének nekem anyáék.
Akkor majd holnap indul a francia katona dala.(Edith Piaf,kéremszépen)
Bubókám,biztos olvasod...szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése