Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 9., szombat

Hét.Vége?

Ááááá...Gyűlölöm a hétvégét. Csak döglök.Beszéltem Bettivel,édes volt nagyon("Ne szarjál Kicsi,majd rendben lesz minden!")Este menni kéne valahová,erős bennem az inger,hogy valami "ereszdelahajam"-ot csináljak. Lehet,hogy egymagamban lesz,Betti a vizsgáira tanul,szentesi családom messze, itthoniak meg...Áhhh. No,sebaj,tudom hol van az alkohol tartalmú italok gyűjteménye. Egyedül is tudok olyat csapni,hogy ihajje.Fogok is.
Holnap el kéne mennem doktor bácsihoz,igazolásokért.Valahogy elfelejtődtek,mostanáig.
Kedves édesdrága Szuszu Bácsi kiosztotta,hogy énekeljek én is(!!)január huszadikán, a szentesi laktanyában. Lehet,hogy nem kellett volna érdeklődni az Edith Piaf szám után?!Hát,addigra majd megtanulok valahogy dalolni.Vagy pléjbekről nyomom.:)
Reggel el akartam menni futni,aztán tornaterem-látogatás lett belőle. Egyik ismerősöm váltig ajánlgatta,hogy menjünk el Bencussal,mert eszméletlen jó buli lesz,csomó haver,foci, sötöbö.
Hát...nem lett eszméletlen.Eszement..Az lett. Andorék voltak,de más senki. Elmentem,10 perc után haza is jöttem. Én megpróbáltam!:)
Gondoltam,hogy írok Neki(Neked),de nem tudom helyes-e...
Ezért inkább nem tettem.
Ebédelnem kéne,fenemód éhes vagyok.Megint...
Lassan akkora leszek mint egy vízipaci.
Majd gurulok.:) Egy víziló is tud aranyos lenni,nem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése