Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2010. január 1., péntek

B.Ú.É.K.!

Eszméletlen.
Életem egyik legjobb szilvesztere.
Fél ötre értem Szentesre,már várt Dávid. Fél hétig molyoltunk,utána felkerekedtünk Zotyáék házához, ahol már Eszti,Heni,Reni,Geo,Dani és Zotya vártak minket. Geoék vacsit főztek, mindenféle mártásos spagetti tészta. A lányokkal levonultunk pingpongozni, először 1, majd 2,később 3-4 labdával nyomtuk az ipart. Közben nevetés izomszakadásig. Kaja után koccintás(éljen a JÉGER),amit utána még megszámlálhatatlanul sok követett. Nekiálltunk Twisterezni, eléggé vicces helyzetek alakultak ki. Én szoknyában voltam,kicsit furcsán éreztem magam. Éjfélre kimentünk a templom elé, kisebb összezördülések a pontos idővel kapcsolatban,amit végül a harangszó vágott el.Puszupuszi,búék,telefonok,sms,tűzijáték, és pezsgő.
Majd visszamentünk a házba, virsli, Twister,Activity("küszöbmajom,ököruszály,veseszűkület,logarléc,húslégy,vonalbérlet") ájulásig.
Fél öt körül minden lány a saját,különbejáratú párnáján(értsd: a kedves válla,öle)próbált elaludni. Ötkor aztán szétszéledt a banda.Dáviddal hazasétáltunk, ("Én mondtam,hogy bicajjal kellett volna jönni,utálok gyalogolni...")fél hétkor sikerült végleg elaludni,egészen fél tizenkettőig. Lébecolás,punnyadás,képeken nevetés. Majd hazafelé vettem kedvenc sofőrömmel az irányt.
Most pedig küzdök az elalvás ellen.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése