Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2009. december 29., kedd

mencseszter,inglönd,inglönd

Meglepően sokáig aludtam. Jóól esett.
Rövid reggeli után elmentem futni, kihajtottam a feszültséget.
Anyáék thai idő szerint 4,a mi időnk szerint 10-kor értek oda.Hívott Apa...32 fok van.Mázlisták.
Tegnap este konzultáltam az angol tanci nénivel,Sztanticsné Eriákval,aranyos volt,elmagyarázta,hogy mikre számíthatok februárban...Kicsit megijedtem,rengeteg minden van 2 könyvben leírva. Nomindegy, kellett ez...
Ajánlom a hallgatóság szíves figyelmébe a Talking to Heaven című filmet. Általában nem szeretem a túlvilággal kapcsolatos filmeket(,kövezzen meg aki szereti)nem is nagyon hiszek a szellemekben,de ez kifejezetten tetszett. M2. -estekilenc
Dávid:ráráhajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése