Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2009. december 28., hétfő

just a little bit

Most beszéltem Anyával,elbúcsúztunk,majd hívnak,ha megérkeztek.Holnap délután négykor...
Egész délután olvasgattam(hálás köszi a könyvekért D.!),megint nem sikerült értelmes dolgot összehozni.
Próbálkozom belépni ebbe az Istenverte ebuddyba,de nem enged.Az msn meg ledobál...Éljen a technika...
Elmentünk Mamával a tesójáékhoz. Egy órán keresztül beszélgettünk a tyúkok tojási szokásairól,jó -e a bőrös/nembőrös húsleves,illetve milyen lesz a szilveszter.Kicsit kiégető.De amúgy szeretnivaló emberek.
Esti program még: tévétévétévé,könyv,mert másképp megőrülök.Az előbb akartam leírni,hogy várni Dávid hívását,de ahogy lenyomtam a pontot,megszólalt a telefonom...("ha én lennék a szerelmed...")Ergo,ezt már nem várom:D
Holnap muszáj lesz verset tanulnom,illetve angol tudásomat mélyíteni.El kéne mennem futni is. Csábító "futóutak"vannak errefelé.Még jó,hogy hoztam játszós cipőt.


Most pedig megrohamozom a hűtőt,és vacsorálok...
nacsókpuszi
jó utat anyuciapuci!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése