Az utolsó vágy
Az ablak alatt áll
Túlélte az éjszakát,
Az utolsó vágy
Egy cigarettára gyújt
És egy pocsolyában
Megnézi magát...


Keressé'

2009. december 27., vasárnap

gloomy sunday


Hát,mondhatom szép.
Normális gyerek ilyenkor fülét,farkát összecsapva örül a szünetnek,és lazul mint a vadbarom.Nálam valamit nagyon elrontottak.Vagy csak én vagyok egy cseppet mizantróp.Lehetséges.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.....Egész nap nem csináltam semmi érdekes dolgot. Nem nevezem érdekesnek 10 oldal SZALAP(színházi alapismeretek)házi megírását,és döglést a gépem előtt. A karácsonynak vége,hála Istennek. Kééépmuatás az egész,igaza van Adinának...Szinte egész decemberben görcsöltem az ajándékokon, rendeltem netről,összejártam Szentest,Sast valami normális,mutogatható ajándékért. Több-kevesebb sikerrel.Apa könyvet kapott, örült,1 pont Rékának.Anya ékszereket(oly fantáziadús vagyok,nem?!)plusz egy a kislánynak.Bence formátlan rappersapkát,aminek semmi értelme,mert ronda,de ha a szentem ezt szereti...Dávid egy bársony bicajos válltáskát kapott,ami szerintem nem vált be teljesen. Bár ez az én hibám volt... A netes oldalon(nem fiaim,ez nem a reklám helye....)nagyobbnak volt meghirdetve a KISédes...nomindegy,ez már így sikerült....

Az én Jézuskám viszont nagyon szeret engem. Most picsa leszek,és eldicsekszem vele.- legnagyobb szörprájz egy piros meseszép laptop volt, Borbála a keresztségben. Három könyv,mackó,kékpárna,csokiii(Dávidom,áámen....)Zebra toll a kisöcsitől, ruhák és hasonló hasznos dóógok...(Kösz Jézuska mégegyszer.)

Na,legyen szín az életemben...

Tegnap elkocsikáztunk Kecskemétre,és megnéztük az Avatar című háromdös filmet. Kurvajóóvolt.Eltekintve attól az apróságtól,hogy 3 órás volt a film,és nekem már a felétől rettentően mehetnékem volt KIFFELÉ....Dávid kérdezte is,hogy mit toporogtam folyamatosan,és én voltam kedves röhögve elmagyarázni.De csak miután elfáradtam a wöcöre,fellöktem 6 nénit,és.....na.

Igazából indokolatlanul van fos kedvem...De nem rinyálok,mert még nekem is unalmas vagyok,hát még..
pááápuszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése